Indicador 16.6.2 - Proporció de la població que se sent satisfeta amb la seva última experiència dels serveis públics - Indicadores para los Objetivos de Desarrollo Sostenible

Indicador 16.6.2

Proporció de la població que se sent satisfeta amb la seva última experiència dels serveis públics

Subcategories

Escolliu categories de les llistes desplegables a continuació per veure diferents desglossaments de les dades. Alguns no estaran disponibles fins que no se seleccioni un nivell superior.

Descarrega com a CSV global Descarrega com a CSV complet

Headline data

Font: Institut d'Estadística de les Illes Balears (IBESTAT)

Unitat de mesura: Percentatge

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria d'ensenyament

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria d'assistència sanitària

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria de gestió de pensions

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria d'administració de justícia

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria de seguretat ciutadana

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria de serveis socials

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria de transport públic

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria d'obres públiques

Proporció de la població que se sent satisfeta amb el funcionament dels serveis públics en matèria d'ajuda a persones dependents