Indicador 4.1.1 - Proporció de nens, nines i adolescents que, a) en els cursos segon i tercer, b) a la fi de l’ensenyament primari i c) a la fi de l’ensenyament secundari inferior, han arribat almenys a un nivell mínim de competència en i) lectura i ii) matemàtiques, desglossada per sexe - Indicadores para los Objetivos de Desarrollo Sostenible

Indicador 4.1.1

Proporció de nens, nines i adolescents que, a) en els cursos segon i tercer, b) a la fi de l’ensenyament primari i c) a la fi de l’ensenyament secundari inferior, han arribat almenys a un nivell mínim de competència en i) lectura i ii) matemàtiques, desglossada per sexe

Subcategories

Escolliu categories de les llistes desplegables a continuació per veure diferents desglossaments de les dades. Alguns no estaran disponibles fins que no se seleccioni un nivell superior.

Descarrega com a CSV global Descarrega com a CSV complet

Headline data

Font: Institut d'Estadística de les Illes Balears (IBESTAT)

Àrea geogràfica: Illes Balears

Unitat de mesura: Percentatge

Proporció de persones de 15 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en lectura

Proporció d'homes de 15 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en lectura

Proporció de dones de 15 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en lectura

Proporció de persones de 15 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en matemàtiques

Proporció d'homes de 15 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en matemàtiques

Proporció de dones de 15 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en matemàtiques