- Inici
- Objectiu 4
- Indicador 4.c.1
Subcategories
Escolliu categories de les llistes desplegables a continuació per veure diferents desglossaments de les dades. Alguns no estaran disponibles fins que no se seleccioni un nivell superior.
Headline data
Font: Institut d'Estadística de les Illes Balears (IBESTAT)
Unitat de mesura: Percentatge
Proporció del professorat d'educació preescolar que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu
Nom | Proporció del professorat d'educació preescolar que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de docents amb les qualificacions mínimes requerides, desglossada per nivell educatiu |
Meta | D’aquí a 2030, augmentar considerablement l’oferta de docents qualificats, fins i tot mitjançant la cooperació internacional per a la formació de docents en els països en desenvolupament, especialment els països menys avançats i els petits Estats insulars en desenvolupament |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció del professorat d'educació preescolar que ha rebut almenys la mínima formació docent, organitzada prèvia a l'ocupació o en l'ocupació, exigida per a impartir aquest ensenyament sobre el total del professorat d'aquest nivell educatiu |
Fórmula teòrica | $$PPRFD_{preescolar}^{t} = \frac{PRFD_{preescolar}^{t}}{PR_{preescolar}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Estadística d'ensenyaments no universitaris, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la legislació educativa estableix que per a exercir la docència és necessari acreditar formació pedagògica i didàctica |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció del professorat d'educació primària que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu
Nom | Proporció del professorat d'educació primària que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de docents amb les qualificacions mínimes requerides, desglossada per nivell educatiu |
Meta | D’aquí a 2030, augmentar considerablement l’oferta de docents qualificats, fins i tot mitjançant la cooperació internacional per a la formació de docents en els països en desenvolupament, especialment els països menys avançats i els petits Estats insulars en desenvolupament |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció del professorat d'educació primària que ha rebut almenys la mínima formació docent, organitzada prèvia a l'ocupació o en l'ocupació, exigida per a impartir aquest ensenyament sobre el total del professorat d'aquest nivell educatiu |
Fórmula teòrica | $$PPRFD_{primària}^{t} = \frac{PRFD_{primària}^{t}}{PR_{primària}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Estadística d'ensenyaments no universitaris, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la legislació educativa estableix que per a exercir la docència és necessari acreditar formació pedagògica i didàctica |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció del professorat d'educació secundària inferior que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu
Nom | Proporció del professorat d'educació secundària inferior que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de docents amb les qualificacions mínimes requerides, desglossada per nivell educatiu |
Meta | D’aquí a 2030, augmentar considerablement l’oferta de docents qualificats, fins i tot mitjançant la cooperació internacional per a la formació de docents en els països en desenvolupament, especialment els països menys avançats i els petits Estats insulars en desenvolupament |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció del professorat d'educació secundària inferior que ha rebut almenys la mínima formació docent, organitzada prèvia a l'ocupació o en l'ocupació, exigida per a impartir aquest ensenyament sobre el total del professorat d'aquest nivell educatiu |
Fórmula teòrica | $$PPRFD_{secundària\;inferior}^{t} = \frac{PRFD_{secundària\;inferior}^{t}}{PR_{secundària\;inferior}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Estadística d'ensenyaments no universitaris, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la legislació educativa estableix que per a exercir la docència és necessari acreditar formació pedagògica i didàctica |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció del professorat d'educació secundària superior que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu
Nom | Proporció del professorat d'educació secundària superior que ha rebut almenys la mínima formació docent exigida per a impartir ensenyament a aquest nivell educatiu |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de docents amb les qualificacions mínimes requerides, desglossada per nivell educatiu |
Meta | D’aquí a 2030, augmentar considerablement l’oferta de docents qualificats, fins i tot mitjançant la cooperació internacional per a la formació de docents en els països en desenvolupament, especialment els països menys avançats i els petits Estats insulars en desenvolupament |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció del professorat d'educació secundària superior que ha rebut almenys la mínima formació docent, organitzada prèvia a l'ocupació o en l'ocupació, exigida per a impartir aquest ensenyament sobre el total del professorat d'aquest nivell educatiu |
Fórmula teòrica | $$PPRFD_{secundària\;superior}^{t} = \frac{PRFD_{secundària\;superior}^{t}}{PR_{secundària\;superior}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Estadística d'ensenyaments no universitaris, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la legislació educativa estableix que per a exercir la docència és necessari acreditar formació pedagògica i didàctica |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|