- Inici
- Objectiu 4
- Indicador 4.6.1
Subcategories
Escolliu categories de les llistes desplegables a continuació per veure diferents desglossaments de les dades. Alguns no estaran disponibles fins que no se seleccioni un nivell superior.
Headline data
Font: Institut d'Estadística de les Illes Balears (IBESTAT)
Unitat de mesura: Percentatge
Proporció de persones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora
Nom | Proporció de persones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de la població en un grup d’edat determinat que ha arribat almenys a un nivell fix de competència funcional en a) alfabetització i b) nocions elementals d’aritmètica, desglossada per sexe |
Meta | D’aquí a 2030, assegurar que tots els joves i una proporció considerable dels adults, tant homes com dones, estiguin alfabetitzats i tinguin nocions elementals d’aritmètica |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de persones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora |
Fórmula teòrica | $$PPN2CL_{16-65}^{t} = \frac{PN2CL_{16-65}^{t}}{P_{16-65}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Programa d'avaluació internacional de competències d'adults, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Irregular |
Observacions | El Programa d''avaluació internacional de competències d''adults utilitza una escala de 500 punts per a avaluar la comprensió lectora. Per a ajudar a interpretar aquestes puntuacions, l''escala es divideix en sis categories de competència: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció d'homes entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora
Nom | Proporció d'homes entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de la població en un grup d’edat determinat que ha arribat almenys a un nivell fix de competència funcional en a) alfabetització i b) nocions elementals d’aritmètica, desglossada per sexe |
Meta | D’aquí a 2030, assegurar que tots els joves i una proporció considerable dels adults, tant homes com dones, estiguin alfabetitzats i tinguin nocions elementals d’aritmètica |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció d'homes entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora |
Fórmula teòrica | $$PPN2CL_{16-65,homes}^{t} = \frac{PN2CL_{16-65,homes}^{t}}{P_{16-65,homes}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Programa d'avaluació internacional de competències d'adults, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Irregular |
Observacions | El Programa d''avaluació internacional de competències d''adults utilitza una escala de 500 punts per a avaluar la comprensió lectora. Per a ajudar a interpretar aquestes puntuacions, l''escala es divideix en sis categories de competència: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció de dones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora
Nom | Proporció de dones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de la població en un grup d’edat determinat que ha arribat almenys a un nivell fix de competència funcional en a) alfabetització i b) nocions elementals d’aritmètica, desglossada per sexe |
Meta | D’aquí a 2030, assegurar que tots els joves i una proporció considerable dels adults, tant homes com dones, estiguin alfabetitzats i tinguin nocions elementals d’aritmètica |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de dones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de comprensió lectora |
Fórmula teòrica | $$PPN2CL_{16-65,dones}^{t} = \frac{PN2CL_{16-65,dones}^{t}}{P_{16-65,dones}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Programa d'avaluació internacional de competències d'adults, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Irregular |
Observacions | El Programa d''avaluació internacional de competències d''adults utilitza una escala de 500 punts per a avaluar la comprensió lectora. Per a ajudar a interpretar aquestes puntuacions, l''escala es divideix en sis categories de competència: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció de persones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques
Nom | Proporció de persones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de la població en un grup d’edat determinat que ha arribat almenys a un nivell fix de competència funcional en a) alfabetització i b) nocions elementals d’aritmètica, desglossada per sexe |
Meta | D’aquí a 2030, assegurar que tots els joves i una proporció considerable dels adults, tant homes com dones, estiguin alfabetitzats i tinguin nocions elementals d’aritmètica |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de persones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques |
Fórmula teòrica | $$PPN2MAT_{16-65}^{t} = \frac{PN2MAT_{16-65}^{t}}{P_{16-65}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Programa d'avaluació internacional de competències d'adults, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Irregular |
Observacions | El Programa d''avaluació internacional de competències d''adults utilitza una escala de 500 punts per a avaluar les matemàtiques. Per a ajudar a interpretar aquestes puntuacions, l''escala es divideix en sis categories de competència: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció d'homes entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques
Nom | Proporció d'homes entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de la població en un grup d’edat determinat que ha arribat almenys a un nivell fix de competència funcional en a) alfabetització i b) nocions elementals d’aritmètica, desglossada per sexe |
Meta | D’aquí a 2030, assegurar que tots els joves i una proporció considerable dels adults, tant homes com dones, estiguin alfabetitzats i tinguin nocions elementals d’aritmètica |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció d'homes entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques |
Fórmula teòrica | $$PPN2MAT_{16-65,homes}^{t} = \frac{PN2MAT_{16-65,homes}^{t}}{P_{16-65,homes}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Programa d'avaluació internacional de competències d'adults, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Irregular |
Observacions | El Programa d''avaluació internacional de competències d''adults utilitza una escala de 500 punts per a avaluar les matemàtiques. Per a ajudar a interpretar aquestes puntuacions, l''escala es divideix en sis categories de competència: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció de dones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques
Nom | Proporció de dones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció de la població en un grup d’edat determinat que ha arribat almenys a un nivell fix de competència funcional en a) alfabetització i b) nocions elementals d’aritmètica, desglossada per sexe |
Meta | D’aquí a 2030, assegurar que tots els joves i una proporció considerable dels adults, tant homes com dones, estiguin alfabetitzats i tinguin nocions elementals d’aritmètica |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de dones entre 16 i 65 anys que han aconseguit almenys el nivell 2 de competència en l'escala de matemàtiques |
Fórmula teòrica | $$PPN2MAT_{16-65,dones}^{t} = \frac{PN2MAT_{16-65,dones}^{t}}{P_{16-65,dones}^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Programa d'avaluació internacional de competències d'adults, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Irregular |
Observacions | El Programa d''avaluació internacional de competències d''adults utilitza una escala de 500 punts per a avaluar les matemàtiques. Per a ajudar a interpretar aquestes puntuacions, l''escala es divideix en sis categories de competència: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|