- Inici
- Objectiu 4
- Indicador 4.a.1
Subcategories
Escolliu categories de les llistes desplegables a continuació per veure diferents desglossaments de les dades. Alguns no estaran disponibles fins que no se seleccioni un nivell superior.
Headline data
Font: Institut d'Estadística de les Illes Balears (IBESTAT)
Unitat de mesura:
Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a electricitat
Nom | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a electricitat |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció d’escoles que ofereixen serveis bàsics, desglossada per tipus de servei |
Meta | Construir i adequar instal·lacions educatives que tinguin en compte les necessitats dels nens i les persones amb discapacitat i les diferències de gènere, i que ofereixin entorns d’aprenentatge segurs, no violents, inclusius i eficaços per a tots |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a electricitat |
Fórmula teòrica | $$PCENU_{electricitat}^{t} = \frac{CENU_{electricitat}^{t}}{CENU^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la normativa estatal i autonòmica estableixen que els centres educatius no universitaris han de tenir accés als serveis bàsics |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a subministrament bàsic d'aigua potable
Nom | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a subministrament bàsic d'aigua potable |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció d’escoles que ofereixen serveis bàsics, desglossada per tipus de servei |
Meta | Construir i adequar instal·lacions educatives que tinguin en compte les necessitats dels nens i les persones amb discapacitat i les diferències de gènere, i que ofereixin entorns d’aprenentatge segurs, no violents, inclusius i eficaços per a tots |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a subministrament bàsic d'aigua potable |
Fórmula teòrica | $$PCENU_{aigua\ potable}^{t} = \frac{CENU_{aigua\ potable}^{t}}{CENU^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la normativa estatal i autonòmica estableixen que els centres educatius no universitaris han de tenir accés als serveis bàsics |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a instal·lacions de sanejament bàsiques separades per sexe
Nom | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a instal·lacions de sanejament bàsiques separades per sexe |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció d’escoles que ofereixen serveis bàsics, desglossada per tipus de servei |
Meta | Construir i adequar instal·lacions educatives que tinguin en compte les necessitats dels nens i les persones amb discapacitat i les diferències de gènere, i que ofereixin entorns d’aprenentatge segurs, no violents, inclusius i eficaços per a tots |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a instal·lacions de sanejament bàsiques separades per sexe |
Fórmula teòrica | $$PCENU_{sanejament}^{t} = \frac{CENU_{sanejament}^{t}}{CENU^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la normativa estatal i autonòmica estableixen que els centres educatius no universitaris han de tenir accés als serveis bàsics |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a instal·lacions bàsiques per a la rentada de mans
Nom | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a instal·lacions bàsiques per a la rentada de mans |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció d’escoles que ofereixen serveis bàsics, desglossada per tipus de servei |
Meta | Construir i adequar instal·lacions educatives que tinguin en compte les necessitats dels nens i les persones amb discapacitat i les diferències de gènere, i que ofereixin entorns d’aprenentatge segurs, no violents, inclusius i eficaços per a tots |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció de centres educatius no universitaris amb accés a instal·lacions bàsiques per a la rentada de mans |
Fórmula teòrica | $$PCENU_{rentada\ de \ mans}^{t} = \frac{CENU_{rentada\ de \ mans}^{t}}{CENU^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L'indicador és del 100% ja que la normativa estatal i autonòmica estableixen que els centres educatius no universitaris han de tenir accés als serveis bàsics |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Proporció d'aules habituals de classe amb connexió a Internet en centres educatius no universitaris
Nom | Proporció d'aules habituals de classe amb connexió a Internet en centres educatius no universitaris |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció d’escoles que ofereixen serveis bàsics, desglossada per tipus de servei |
Meta | Construir i adequar instal·lacions educatives que tinguin en compte les necessitats dels nens i les persones amb discapacitat i les diferències de gènere, i que ofereixin entorns d’aprenentatge segurs, no violents, inclusius i eficaços per a tots |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Proporció d'aules habituals de classe amb connexió a Internet en centres educatius no universitaris |
Fórmula teòrica | $$PACENU_{internet}^{t} = \frac{ACENU_{internet}^{t}}{ACENU^{t}} \cdot 100$$ |
Unitat de mesura | Percentatge |
Fonts d’informació | Estadística d'ensenyaments no universitaris, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L''àmbit d''estudi de l''Estadística sobre la societat de la informació i la comunicació en els centres educatius no universitaris són els centres educatius públics i privats que imparteixen almenys una dels següents ensenyaments: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|
Alumnat mitjà per ordinador destinat a tasques d'ensenyament i aprenentatge en centres educatius no universitaris
Nom | Alumnat mitjà per ordinador destinat a tasques d'ensenyament i aprenentatge en centres educatius no universitaris |
---|---|
Indicador de les Nacions Unides | Proporció d’escoles que ofereixen serveis bàsics, desglossada per tipus de servei |
Meta | Construir i adequar instal·lacions educatives que tinguin en compte les necessitats dels nens i les persones amb discapacitat i les diferències de gènere, i que ofereixin entorns d’aprenentatge segurs, no violents, inclusius i eficaços per a tots |
Objectiu | Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge permanent per a tothom |
Definició | Alumnat mitjà per ordinador destinat a tasques d'ensenyament i aprenentatge en centres educatius no universitaris |
Fórmula teòrica | $$AMOCENU^{t} = \frac{AMCENU^{t}}{OCENU^{t}} $$ |
Unitat de mesura | Personas |
Fonts d’informació | Estadística d'ensenyaments no universitaris, Ministeri d'Educació i Formació Professional |
Periodicitat | Anual |
Observacions | L''àmbit d''estudi de l''Estadística sobre la societat de la informació i la comunicació en els centres educatius no universitaris són els centres educatius públics i privats que imparteixen almenys una dels següents ensenyaments: |
Nota |
Indicador calculat utilitzant una metodologia harmonitzada entre els òrgans centrals d'estadística de les comunitats autònomes
|